Agencja d.s.marketing w stolicy dolnego śląska.

Opisywana agencja marketingowa to młody, ambitny zespół, który tworzą doświadczeni specjaliści. Praca jest dla nich pasją, co pozwala na tworzenie skutecznych i nowoczesnych projektów. Rynek reklamy jest niezwykle dynamiczny i wymagający, dlatego też pracownicy nieustannie szukają innowacji i dokładają wszelkich starań, by ich aktywności pozwoliły wyróżnić markę pośród konkurencji. Agencja reklamowa odznacza się nieszablonowym podejściem do reklamy jak i zaangażowaniem do każdego nowego projektu.

biuro
Autor: Reynaers Polska
Źródło: Reynaers Polska

Agencja brandingowa wprowadza na rynek nowe marki albo zajmuje się optymalizacją działań już istniejących. Agencja marketingowa z Wrocławia działa kompleksowo – od przygotowania strategii po projekty graficzne. Np. projektowanie znaków, systemów identyfikacji, pudełek, projektowanie kampanii jak i oznakowania pojazdów. Oprócz tego proponujemy takie pola działalności jak: marketing w social mediach, prowadzenie blogów dla firm oraz działania PR. Wrocławska agencja marketingowa poleca marketing w social mediach. Wybuch popularności portali takich jak Instagram, LinkedIn, Facebook czy Pinterest potwierdzają, że w społecznościach tkwi wielki potencjał. Internauci porozumiewają się między sobą, wymieniają swoje opinie i łączą w grupy tematyczne. Przedsiębiorstwa świadome tego mogą skorzystać z tego dobrodziejstwa, by zarówno tworzyć rozpoznawalną markę, jak i zwiększać sprzedaż. Agencja marketingowa CKIM obsługuje Facebookiem, Instagramem, Linkedin itp. Na bieżąco publikuje ciekawe wpisy przygotowane pod target przedsiębiorstwa. Nawiązuje pozytywne stosunki z użytkownikami, angażuje się w rozmowy społecznościowe na forach i blogach. Monitoruje pojawianie się marki w Internecie. Wymyśla konkursy dla Internautów.

blog
Autor: Christian Schnettelker
Źródło: http://www.flickr.com

Agencja marketingowa z Wrocławia http://ckim.pl/ prowadzi blogi dla firm. Pisanie bloga firmowego przestało być jedynie elementem wizerunkowym, a zaczęło realnie wpływać na wyniki finansowe firm. Agencja kreuje blogi firmowe w unikatowych szatach graficznych, przygotowanych specjalnie na zamówienie. Grafika tych blogów dokładnie komponuje się ze stroną internetową marki. Agencja pisze blogi, na bieżąco uzupełniając je o interesujące wpisy. Tworzy też video na określone tematy oraz udostępnia owe video w portalach społecznościowych, popularyzując ich oglądalność. W ramach działań PR agencja marketingowa tworzy komunikat na temat danej firmy do nowych mediów oraz tradycyjnych. Agencja nawiązuje kontakty z redaktorami nowych mediów i tradycyjnych oraz informuje ich o komunikacie danej marki. Na koniec miesiąca, agencja przygotowuje raport z informacją dot. mediów, gdzie pojawiły się wzmianki o danym przedsiębiorstwie.