Jak pozycjonować, żeby nasza firma była zauważalna na lokalnym rynku? Jakiego typu zestaw czynności należy podjąć?

Jeżeli poszukujemy określonej usługi online, to marzy nam się, aby była ona jak najbliżej, lecz również tanio. Całe szczęście jesteśmy w stanie tego rodzaju usługę odnaleźć bez trudności, a to dlatego, że Google kilka lat temu stworzyło specjalny mechanizm, który w zgodzie z naszą lokalizacją proponuje nam miejsce które znajdują się w naszej okolicy.

Takie miejsce nie dość, że są najlepsze, to ponadto rekomendowane przez pozostałych użytkowników, jacy z tego korzystali. Najlepsze poznanie tego rodzaju usług, ich najlepsza widoczność to zadanie dla pozycjonowania lokalnego.

Wyszukiwarka samodzielnie może określić miasto, które jest najbliżej naszego położenia. Żeby to weryfikować, wystarczy na stronie wyszukiwarki wybrać opcję “narzędzie wyszukiwania”, żeby zobaczyć jakie miasto tam właśnie jest. Czy jest to największe miasto w danym obszarze? Zapewne tak. Niektórzy nie przykładają za dużej uwagi, tak więc pozycjonowanie lokalne nie jest najlepsze sprawdź na stronie www.artefakt.pl (sprawdź na stronie www.artefakt.pl). A to duży błąd, gdyż jest wiele powodów, dla których należy zainteresować się tym zjawiskiem. Jak zwykle wątpliwości nie pozostawiają statystyki, jakie mówią m.in., iż aż 78% użytkowników szukających lokalnych usług dokonało zakupu w późniejszym czasie. Następna liczba też jest interesująca, ponieważ aż 88% użytkowników smartfonów oraz 84% posiadaczy tabletów wykonuje wyszukiwanie fraz, jakie są związane z lokalnym biznesem.
Powinniśmy przyznać, że pozycjonowanie regionalne nie różni się zbytnio od tradycyjnego, ponieważ tak samo jak zawsze najważniejsza jest optymalizacja strony, jak również linki, jakie do niej prowadzą pozycjonowanie w regionie (pozycjonowanie w regionie). Istnieje jednakowoż określona grupa czynników, a również technik, jakie są dość specyficzne dla pozycjonowania regionalnego. To z pewnością opcja Moja firma. Najlepsza jest do tworzenia tak zwanych stron-wizytówek, jakie działają lokalnie. Dzięki niej i jej związaniu ze stroną www, są większe szanse, iż w wynikach wyszukiwania na regionalne słowa kluczowe pokaże się nasza strona www z obowiązkowymi danymi, czyli adresem i numerem telefonu do firmy. Za pomocą dodania wizytówki będzie można zbierać opinie przychylne. Średnia oraz liczba tego rodzaju ocen będzie zauważalna przy wynikach wyszukiwania na daną frazę.
Ekipa montująca okna powinna przejść specjalne przeszkolenie
Autor: OknoPlus
Źródło: OknoPlus
kryzys
pozycjonowanie regionalne
Autor: Patrick Bombaert
Źródło: http://www.flickr.com
To bardzo ważne, żeby zatroszczyć się o jak największą ilość pozytywnych ocen. Lecz nie tylko to, ponieważ po drugie ilość oraz jakość ocen wpłynie na pozycję strony www w wynikach wyszukiwania. Bardzo ważna rzecz na koniec – nie zapominajmy o zgodności danych teleadresowych.

Bardzo to wpływa na pozycjonowanie lokalne, istotne więc, żeby w każdym miejscu pojawiały się te same dane teleadresowe. Tego typu zgodność gwarantuje, że algorytm wyszukiwania podsumuje naszą firmę jako wiarygodną. Z tego też powodu warto pamiętać, że jak zamieniamy adres lub numer telefonu, to powinniśmy zaktualizować takie dane w każdym miejscu, w którym występują.