Najkorzystniejszy outdoor – zalety reklamy z podświetleniem LED

Reklama nieprzypadkowo zwana jest dźwignią handlu. Sprawnie przeprowadzona kampania, jest kluczem do sukcesu. Niemal niemożliwe jest sprzedanie produktu bez zareklamowania jej. Znane są przeróżny rodzaje reklamy. Niezwykle popularnym kanałem jest obecnie Internet. Ma to miejsce dlatego, że koszty nie są wysokie.

IDEAMO - murale
Autor: 7 w d
Źródło: http://www.flickr.com

Warto jednak wspomnieć, że chociaż Internet jest bardzo popularny nie ma tak szerokiego zasięgu, jak np. reklama zewnętrzna, to znaczy plakaty, ulotki czy reklama świetlna. Outdoor jest najstarszą formą reklamy i – jak dotychczas – najbardziej skuteczną. Poza tym reklama zewnętrzna nie jest tak kosztowna, jak ta emitowana w telewizji czy radiu. Bez wątpliwości wyróżniona tutaj forma zareklamowania ma swoje minusy i jedną z nich jest z pewnością ograniczona widoczność plakatów po zmroku oraz w czasie złej pogody (http://ideamo.pl/un-portfolio/ilustracje). Idealnym rozstrzygnięciem będzie reklama podświetlana LED. Z jakiego powodu proponowany jest akurat ten typ? Ponieważ podświetlanie LED ma wiele plusów, które sprawiają, że staje się to najkorzystniejszym sposobem reklamy produktów i usług. Przede wszystkim widoczność jest bardzo dobra, zarówno w nocy, jak i w czasie złych warunków atmosferycznych. Niezwykle ważne jest to, że dobra reklama świetlna led nie sprawia, że potencjalny klient zostaje oślepiony światłem. Niewątpliwie ułatwia to odbiór przekazu. Poza tym dobre podświetlenie led z pewnością przyciągnie wzrok, więc osoba przechodząca obok kasetonu bez problemu zauważy reklamę. Wydaje się, że reklama świetlna LED generuje wysokie koszty, jednak podświetlanie LED niezwykle oszczędza energię elektryczną. Dodatkowo diody LED działają przez długi czas, w związku z czym wymiana następuje naprawdę nieczęsto. Diody te są również dobre dla środowiska naturalnego, ponieważ do ich wyprodukowania nie używa się rtęci. Lampy dostępne są w niemal wszystkich kolorach, dlatego też tworzenie ciekawych banerów nie jest najmniejszym problemem. Plakaty czy też billboardy są niezwykle skuteczne, ponieważ mają bardzo szerokie grono odbiorców. Dodatkowo tzw. murale to najskuteczniejszy sposób, by bardzo szybko przekazać informacje, np. o promocjach i ciekawych ofertach (http://ideamo.pl). Należy jednak mieć na uwadze, że człowiek patrzy na reklamę tylko przez chwilę, tak więc musi mieć ona czytelny przekaz, a przede wszystkim krótki, ponieważ zbyt duża ilość słów do przeczytania sprawi, że nikt nie zapozna się z całością treści.

malowanie artystyczne  - IDEAMO
Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

Podświetlanie LED dodatkowo skupi uwagę na przekazie i będzie pomocne nocą oraz w czasie złych warunków atmosferycznych. Warto zainwestować w tego typu reklamę. Nie tworzy dużych kosztów, a jest naprawdę skuteczna. Z pewnością przyniesie wyłącznie korzyści dla całego przedsiębiorstwa.