Prezentacja produktu na telebimie

Przedstawienie reklamy towaru na telebimach to najbardziej efektywna postać reklamy zewnętrznej. Sieć telebimów zapewnia dużo większe możliwości reklamy.

Zestawione w wielu miejscach wzmagają liczbę adresatów, a tym samym liczbę potencjalnych klientów. Za sprawą cyfrowej techniki diodowej, także dynamicznych i pełnych kolorów obrazów reklam, wielkoformatowe telebimy przykuwają uwagę klienta, także oddziałują na rozpoznawalność marki.
Częstość z jaką ukazują się spoty reklamowe ułatwia trafienie do potencjalnego konsumenta, które w efekcie wiedzie do świadomego odnotowania komunikatu reklamowego, jego umocnienia i zapamiętania.

Funkcjonalność, prostota obsługi i wytrzymałość na okoliczności pogodowe przyciągają spojrzenie, a przy tym są całkowicie zrozumiałe. Reklama zaprezentowana w takiej formie nie tylko prędko i efektywnie dociera do ewentualnych konsumentów, lecz także ceny jej wyprodukowania i prezentacji są o wiele mniejsze niż przeciętne wartości innych reklam (Poznaj szczegóły) ((Poznaj szczegóły)).
proces
Autor: Metro Atlanta Marketing Association
Źródło: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie Trójmiasto zezwala na zastosowanie opcjonalnej animacji, ekspozycji, oraz projekcji obrazu telewizyjnego http://www.medas-media.com.pl/t_gdanskgrunwaldzka.html (http://www.medas-media.com.pl/t_gdanskgrunwaldzka.html). Reklama na telebimie nie tylko szybko i skutecznie dociera do prawdopodobnych odbiorców, lecz także koszty jej wyprodukowania i demonstracji są o wiele niższe.

Reklama na telebimie to niezliczone potencjały kreacji, całkowita kolorystyka, wysokie kontrasty, a przede wszystkim dynamizm obrazu umożliwia użycie niezwykle oryginalnego przekazu reklamowego. Obraz jest dużo lepiej zapamiętywany niż zwykły obraz bilboardowy.